Northgroup Consulting

Πρόσκληση υποβολής προτάσεων για τη συγχρηματοδότηση δράσεων του τομέα του Διευρωπαϊκού Δικτύου Μεταφορών (Δ.Δ.Μ.) στο πλαίσιο του ...

Η E.E. παρέχει χρηματοδοτική συνδρομή προκειμένου να εξασφαλίσει στους φορείς υλοποίησης και στα δικαιούχα κράτη μέλη περισσότερη ευελιξία και μεγαλύτερες δυνατότητες για την υλοποίηση δράσεων Δ.Δ.Μ. με μία ή περισσότερες από τις ακόλουθες μορφές:

α) επιχορηγήσεις για μελέτες ή εργασίες.

β)  επιχορηγήσεις για εργασίες στο πλαίσιο συστημάτων για πληρωμές διαθεσιμότητας (περιπτώσεις ΣΔΙΤ, συμβάσεων παραχώρησης, κλπ).

γ)  επιδοτήσεις επιτοκίου στα δάνεια τα χορηγούμενα από την ΕΤΕπ ή άλλους δημόσιους ή ιδιωτικούς χρηματοδοτικούς οργανισμούς.

δ)  χρηματοδοτική συνεισφορά στην πρόβλεψη και διάθεση κεφαλαίων για την έκδοση εγγυήσεων από την ΕΤΕπ από ιδίους πόρους της, στα πλαίσια του μέσου εγγύησης δανείων.

ε)  συμμετοχή σε κεφάλαια επιχειρηματικού κινδύνου για ταμεία επενδύσεων ή συγκρίσιμες χρηματοπιστωτικές επιχειρήσεις με κατά προτεραιότητα εστίαση στη διάθεση κεφαλαίων επιχειρηματικού κινδύνου για έργα διευρωπαϊκών δικτύων και με τη συμμετοχή σημαντικών επενδύσεων από τον ιδιωτικό τομέα.στ) χρηματοδοτική συνεισφορά στις σχετικές με το έργο δραστηριότητες από φορείς των δικαιούχων Κρατών Μελών για προτάσεις κοινού ενδιαφέροντος. 

Το ποσό της κοινοτικής συνδρομής που χορηγείται για τις προτάσεις που θα εγκριθούν από την Ε.Ε., δεν υπερβαίνει τα ακόλουθα ποσοστά:

Το ποσό της κοινοτικής συνδρομής που χορηγείται για τις προτάσεις που θα εγκριθούν από την Ε.Ε., δεν υπερβαίνει τα ακόλουθα ποσοστά:

α) Μελέτες: το 50% του συνολικού επιλέξιμου κόστους, για οποιοδήποτε έργο κοινού ενδιαφέροντος.

β) Έργα:

–        κατ΄ ανώτατο όριο 20% του επιλέξιμου κόστους, για έργα προτεραιότητας, και

–        κατ΄ ανώτατο όριο 30% του επιλέξιμου κόστους για τα διασυνοριακά τμήματα, με την επιφύλαξη ότι τα οικεία κράτη μέλη θα παράσχουν στην Επιτροπή όλα τα αναγκαία εχέγγυα όσον αφορά την οικονομική βιωσιμότητα και το χρονοδιάγραμμα υλοποίησης του έργου. 

γ) Δράσεις Ευρωπαϊκού Συστήματος Διαχείρισης Σιδηροδρομικής Κυκλοφορίας (ERTMS)

–        εξοπλισμός επί αμαξοστοιχίας (on-board equipment),  κατ΄ ανώτατο όριο 50% του επιλέξιμου κόστους,

–        εξοπλισμός επί τροχιών (track-side equipment), κατ΄ ανώτατο όριο 50% του επιλέξιμου κόστους,

–        ανάπτυξη και κατασκευή πρωτότυπων για την εγκατάσταση του ERTMS σε υπάρχον τροχαίο υλικό, υπό την προϋπόθεση ότι το πρωτότυπο πιστοποιείται από τουλάχιστον δύο Κράτη Μέλη, κατ΄ ανώτατο όριο 50% του επιλέξιμου κόστους, και

–        εξοπλισμός για την εγκατάσταση του ERTMS  επί τροχαίου υλικού, κατ΄ ανώτατο όριο 50% του επιλέξιμου κόστους

δ) Συστήματα διαχείρισης οδικής, σιδηροδρομικής, εναέριας, ποτάμιας, θαλάσσιας και ακτοπλοϊκής κυκλοφορίας, καθώς και Ευφυή Συστήματα Οδικών Μεταφορών (ITS), συμπεριλαμβανομένου του Ευρωπαϊκού Ηλεκτρονικού Συστήματος Συλλογής Διοδίων (EETS), κατ΄ ανώτατο όριο 20% του επιλέξιμου κόστους.

ε) Αρχική χρηματοδοτική ενίσχυση (start-up aid) του κεφαλαιακού κόστους των δράσεων Θαλασσίων Διαδρόμων (MοS), κατ΄ ανώτατο όριο 30% της απόσβεσης των δύο πρώτων ετών επί του επιλέξιμου κεφαλαιακού κόστους.

Έκαστη πρόταση χρηματοδότησης δράσης Δ.Δ.Μ. που θα υποβληθεί στην Ε.Ε. θα πρέπει να αφορά είτε μελέτη είτε έργο, και να αναφέρεται σε έναν και μοναδικό τομέα παρέμβασης.

Οι προτάσεις χρηματοδότησης που θα υποβληθούν στην Ε.Ε. θα πρέπει να έχουν προϋπολογισμό από τον οποίο να προκύπτει αίτημα χορήγησης κοινοτικής συνδρομής ύψους τουλάχιστον 0,5 Μ€.

 

Πηγή: http://www.espa.gr/el/Pages/ProclamationsFS.aspx?item=2349

Newsletter

Εγγραφείτε στην υπηρεσία newsletter της Northgroup Consultants, για να μαθαίνεται πρώτοι όλα τα νέα για τα επιδοτούμενα προγράμματα...

Επικοινωνηστε

Για οποιαδήποτε απορία ή πληροφορία μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

  • Θεσσαλονίκη: 2310 238 150
  • Ιωάννινα: 2651 60 70 78

Κοινωνικη δικτυωση

Ακολουθήστε μας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.