Error
  • Error loading module Disk full (/mnt/mysqltempram/#sql_7f7c_3.MAI); waiting for someone to free some space... (errno: 28 "No space left on device") SQL=SELECT m.published, m.id, m.title, m.module, m.position, m.content, m.showtitle, m.params, mm.menuid FROM azy5f_modules AS m LEFT JOIN azy5f_modules_menu AS mm ON mm.moduleid = m.id LEFT JOIN azy5f_extensions AS e ON e.element = m.module AND e.client_id = m.client_id WHERE m.published = 1 AND e.enabled = 1 AND (m.publish_up = '0000-00-00 00:00:00' OR m.publish_up <= '2018-06-19 02:24:32') AND (m.publish_down = '0000-00-00 00:00:00' OR m.publish_down >= '2018-06-19 02:24:32') AND m.access IN (1,1) AND m.client_id = 0 AND (mm.menuid = 632 OR mm.menuid <= 0) ORDER BY m.position, m.ordering

15751-2018: Γαλλία-Tours: Καφές

13/01/2018    S9    - - Προμήθειες - Γνωστοποίηση ανάθεσης σύμβασης - Ανοικτή διαδικασία 

Γνωστοποίηση συναφθείσας σύμβασης

Αποτελέσματα της διαδικασίας σύναψης σύμβασης

Αγαθά

Οδηγία 2014/24/ΕΕ

Τμήμα I: Αναθέτουσα αρχή

I.1)Επωνυμία και διευθύνσεις
Centre Hospitalier Reg Unvt de Tours
2 Boulevard Tonnellé
Tours Cedex 9
37044
ΓΑΛΛΙΑ
Αρμόδιος για πληροφορίες: Direction des Achats et des Approvisionnements — Mme Guédon Mylène ( This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. )
Τηλέφωνο: +33 247478393
Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Φαξ: +33 247476081
Κωδικός NUTS: FRB04

Διεύθυνση(-εις) στο διαδίκτυο:

Γενική διεύθυνση: http://www.chu-tours.fr

Διεύθυνση του προφίλ αγοραστή: https://www.marches-publics.gouv.fr

I.2)Από κοινού διαδικασία σύναψης δημόσιας σύμβασης

I.4)Είδος της αναθέτουσας αρχής

Άλλο είδος: Établissement public de santé

I.5)Κύρια δραστηριότητα

Υγεία

Τμήμα II: Αντικείμενο

II.1)Εύρος της σύμβασης

II.1.1)Τίτλος:

Fourniture de café moulu et autres consommables avec mise à disposition de machines à café pour les offices alimentaires

Αριθμός αναφοράς: 2018-DAA-HOTEL-006

II.1.2)Κωδικός κύριου λεξιλογίου CPV

15861000

II.1.3)Είδος σύμβασης

Αγαθά

II.1.4)Σύντομη περιγραφή:

Fourniture de café moulu et autres consommables avec mise à disposition de machines à café pour les offices alimentaires.

II.1.6)Πληροφορίες σχετικά με τα τμήματα

Η παρούσα σύμβαση υποδιαιρείται σε τμήματα: όχι

II.1.7)Συνολική αξία των προμηθειών (χωρίς ΦΠΑ)

Αξία χωρίς ΦΠΑ: 302 000.00 EUR

II.2)Περιγραφή

II.2.1)Τίτλος:

II.2.2)Επιπλέον κωδικός(-οί) CPV

15861000

II.2.3)Τόπος εκτέλεσης

Κωδικός NUTS: FRB04

II.2.4)Περιγραφή της σύμβασης:

Fourniture de café moulu et autres consommables avec mise à disposition de machines à café pour les offices alimentaires.

II.2.5)Κριτήρια ανάθεσης

Κριτήριο ποιότητας - Όνομα: Valeur technique / Στάθμιση: 40

Κριτήριο ποιότητας - Όνομα: Service après-vente et assistance technique / Στάθμιση: 20

Κριτήριο ποιότητας - Όνομα: Développement durable / Στάθμιση: 5

Τιμή - Στάθμιση: 35

II.2.11)Πληροφορίες σχετικά με δικαιώματα προαίρεσης

Δικαιώματα προαίρεσης: όχι

II.2.13)Πληροφορίες σχετικά με τα Ταμεία της Ευρωπαϊκής Ένωσης

Η σύμβαση σχετίζεται με έργο ή/και πρόγραμμα χρηματοδοτούμενο από τα Ταμεία της Ευρωπαϊκής Ένωσης: όχι

II.2.14)Συμπληρωματικές πληροφορίες

Τμήμα IV: Διαδικασία

IV.1)Περιγραφή

IV.1.1)Είδος διαδικασίας

Ανοικτή διαδικασία

IV.1.3)Πληροφορίες σχετικά με συμφωνία-πλαίσιο ή δυναμικό σύστημα αγορών

Η προκήρυξη αφορά τη σύναψη συμφωνίας-πλαίσιο

IV.1.6)Πληροφορίες σχετικά με τον ηλεκτρονικό πλειστηριασμό

IV.1.8)Πληροφορίες για τη Συμφωνία περί Δημοσίων Προμηθειών (GPA)

Η σύμβαση καλύπτεται από τη Συμφωνία περί Δημοσίων Προμηθειών: ναι

IV.2)Διοικητικές πληροφορίες

IV.2.1)Προηγούμενη δημοσίευση σχετικά με την εν λόγω διαδικασία
Αριθ. προκήρυξης στην ΕΕ S: 2017/S 172-351886

IV.2.8)Πληροφορίες σχετικά με τη λήξη δυναμικού συστήματος αγορών

IV.2.9)Πληροφορίες σχετικά με τη λήξη διαδικασίας σύναψης σύμβασης υπό τη μορφή προκαταρκτικής προκήρυξης

Τμήμα V: Ανάθεση σύμβασης

Σύμβαση αριθ.: 18 0251

Αριθμός τμήματος: 1

Τίτλος:

Lot unique

Ανάθεση σύμβασης/τμήματος: ναι

V.2)Ανάθεση σύμβασης

V.2.1)Ημερομηνία σύναψης της σύμβασης:

05/12/2017

V.2.2)Πληροφορίες σχετικά με τις προσφορές

Αριθμός προσφορών που παρελήφθησαν: 4

Αριθμός προσφορών που παρελήφθησαν με ηλεκτρονικά μέσα: 1

Η σύμβαση ανατέθηκε σε όμιλο οικονομικών φορέων: όχι

V.2.3)Επωνυμία και διεύθυνση του αναδόχου

APS
5 rue Harel de la Noe
Parigne L'Eveque
72250
ΓΑΛΛΙΑ
Κωδικός NUTS: FRG04

Ο ανάδοχος είναι ΜΜΕ: ναι

V.2.4)Πληροφορίες σχετικά με την αξία της σύμβασης/του τμήματος (χωρίς ΦΠΑ)

Συνολική αξία της σύμβασης/του τμήματος: 302 000.00 EUR

V.2.5)Πληροφορίες σχετικά με υπεργολαβία

Τμήμα VI: Πρόσθετες πληροφορίες

VI.3)Συμπληρωματικές πληροφορίες:

Date de signature du marché: 5.12.2017 le marché est consultable sur rendez-vous du lundi au vendredi de 9:00 à 12:00 auprès de la Cellule des Marchés à l'adresse suivante: CHRU de Tours - DAEL / Cellule des Marchés — hôpital Trousseau — avenue de la République — 37170 Chambray-Les-Tours. Tél: 02.47.47.83.92. Ou par mail à l'adresse: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. .

VI.4)Διαδικασίες προσφυγής

VI.4.1)Φορέας αρμόδιος για τις διαδικασίες προσφυγής
Tribunal Administratif d'Orléans
28 rue de la Bretonnerie
Orléans Cedex 1
45057
ΓΑΛΛΙΑ
Τηλέφωνο: +33 238775900
Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Φαξ: +33 238538516

VI.4.2)Φορέας αρμόδιος για τις διαδικασίες διαμεσολάβησης

VI.4.3)Υποβολή προσφυγών

Ακριβείς πληροφορίες σχετικά με την (τις) προθεσμία(-ες) για την υποβολή προσφυγών:

Référé précontractuel (article L551-1 et suivants du code de justice administrative). Référé contractuel (article L551-13 et suivants du code de justice administrative). Recours de pleine juridiction en contestation de la validité du contrat exercé par les tiers au contrat sans considération de leur qualité, dans un délai de 2 mois à compter des mesures de publicité appropriée. Recours pour excès de pouvoir contre les actes détachables du contrat (article R421-1 et suivants du code de justice administrative), dans un délai de 2 mois à compter de la publication ou de la notification de la décision attaquée.

VI.4.4)Υπηρεσία από την οποία παρέχονται πληροφορίες για την υποβολή προσφυγών

VI.5)Ημερομηνία αποστολής της παρούσας προκήρυξης:

11/01/2018