Northgroup Consulting

48502-2015: Ελλάδα-Θέρμη: Ζωικά προϊόντα, κρέας και προϊόντα κρέατος

Τμήμα I: Αναθέτουσα αρχή

I.1)Επωνυμία, διευθύνσεις και σημεία επαφής

Δήμος Θέρμης
GR
2 χλμ οδού Θέρμης Τριαδίου
Σημείο(α) επαφής: Οικονομική Υπηρεσία Δήμου Θέρμης
Υπόψη: Μιχαήλ Κυριάκης
570 01 Θέρμη
ΕΛΛΆΔΑ
Τηλέφωνο: +30 2310478027 / 2310478029
Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Φαξ: +30 2310478039

Διεύθυνση(-εις) στο Διαδίκτυο:

Γενική διεύθυνση της αναθέτουσας αρχής: www.dimosthermis.gr

Ηλεκτρονική πρόσβαση σε πληροφορίες: www.dimosthermis.gr

Ηλεκτρονική υποβολή προσφορών και αιτήσεων συμμετοχής: www.promitheus.gov.gr

Περαιτέρω πληροφορίες είναι διαθέσιμες από: Στο (στα) προαναφερόμενο(-α) σημείο(-α) επαφής

Τεχνικές προδιαγραφές και συμπληρωματικά έγγραφα (συμπεριλαμβανομένων των εγγράφων για τον ανταγωνιστικό διάλογο και για το δυναμικό σύστημα αγορών) είναι διαθέσιμα από: Στο (στα) προαναφερόμενο(-α) σημείο(-α) επαφής

Προσφορές ή αιτήσεις συμμετοχής αποστέλλονται: Στο (στα) προαναφερόμενο(-α) σημείο(-α) επαφής

I.2)Είδος της αναθέτουσας αρχής

Περιφερειακή ή τοπική αρχή

I.3)Κύρια δραστηριότητα

Γενικές δημόσιες υπηρεσίες

I.4)Ανάθεση της σύμβασης για λογαριασμό άλλων αρχών ανάθεσης

Η αναθέτουσα αρχή προβαίνει στην αγορά εκ μέρους άλλων αρχών ανάθεσης: ναι

Κέντρα Κοινωνικής Πρόνοιας, Φροντίδας και Προσχολικής Αγωγής Δήμου Θέρμης
GR122
Πλατεία Δημαρχείου
575 00 Τρίλοφος Θεσσαλονίκης
ΕΛΛΆΔΑ

Τμήμα II: Αντικείμενο της σύμβασης

II.1)Περιγραφή

II.1.1)Ονομασία που δόθηκε στη σύμβαση από την αναθέτουσα αρχή:

Προμήθεια «τροφίμων στα είδη αρτοζαχαροπλαστείου – οπωροπωλείου – κρεοπωλείου- παντοπωλείου – γάλακτος προσωπικού 2015-2016».

II.1.2)Είδος της σύμβασης και τόπος των έργων, τόπος παράδοσης ή παροχής
Προμήθειες
Αγορά

Κωδικός NUTS GR122

II.1.3)Πληροφορίες σχετικά με δημόσια σύμβαση, συμφωνία πλαίσιο ή δυναμικό σύστημα αγορών (ΔΣΑ)

Η προκήρυξη αφορά δημόσια σύμβαση

II.1.4)Πληροφορίες για τη συμφωνία πλαίσιο

II.1.5)Σύντομη περιγραφή της σύμβασης ή των αγορών

Προμήθεια «τροφίμων στα είδη αρτοζαχαροπλαστείου – οπωροπωλείου – κρεοπωλείου- παντοπωλείου – γάλακτος προσωπικού 2015-2016».

II.1.6)Κοινό λεξιλόγιο για τις δημόσιες συμβάσεις (CPV)

15100000, 15300000, 15400000, 15500000, 15800000

II.1.7)Πληροφορίες για τη συμφωνία περί δημοσίων συμβάσεων (GPA)

Η σύμβαση καλύπτεται από τη συμφωνία περί δημοσίων συμβάσεων (Government Procurement Agreement – GPA): όχι

II.1.8)Τμήματα

Η παρούσα σύμβαση υποδιαιρείται σε παρτίδες: ναι
Μπορούν να υποβληθούν προσφορές για ένα ή περισσότερα τμήματα

II.1.9)Πληροφορίες σχετικά με εναλλακτικές προσφορές

Θα γίνουν δεκτές εναλλακτικές προσφορές: όχι

II.2)Ποσότητα ή έκταση της σύμβασης

II.2.1)Συνολική ποσότητα ή έκταση:

106 900 κιλά, 60 340 λίτρα, 1 870 τεμάχια.
Η εκτιμώμενη αξία εκτός ΦΠΑ: 296 707,58 EUR

II.2.2)Πληροφορίες σχετικά με δικαιώματα προαίρεσης

Δικαιώματα προαίρεσης: όχι

II.2.3)Πληροφορίες σχετικά με ανανεώσεις

Η παρούσα σύμβαση μπορεί να ανανεωθεί: όχι

II.3)Διάρκεια της σύμβασης ή προθεσμία ολοκλήρωσης

Έναρξη 6.7.2015. Ολοκλήρωση 5.7.2016

Πληροφορίες σχετικά με τα τμήματα

Τμήμα αριθ: 1 Ονομασία: Προμήθεια τροφίμων, ειδών παντοπωλείου 2015-2016 Παιδικών Σταθμών, Κέντρα Κοινωνικής Πρόνοιας και Φροντίδας και Προσχολικής Αγωγής Δήμου Θέρμης (ΚΕΚΟΠΡΟ)
1)Σύντομη περιγραφή

Προμήθεια ειδών παντοπωλείου για τα τροφεία των παιδικών σταθμών εκτός ελαιόλαδου (ομάδα Α).

2)Κοινό λεξιλόγιο για τις δημόσιες συμβάσεις (CPV)

15100000, 15300000, 15400000, 15500000, 15800000

3)Ποσότητα ή έκταση

Η σύμβαση αφορά την προμήθεια 12 541 κιλών και 6 600 λίτρων.
Η εκτιμώμενη αξία εκτός ΦΠΑ: 37 956,18 EUR

4)Ένδειξη σχετικά με διαφορετική ημερομηνία για τη διάρκεια της σύμβασης ή την έναρξη/ολοκλήρωση

Έναρξη 6.7.2015. Ολοκλήρωση 5.7.2016

5)Συμπληρωματικές πληροφορίες σχετικά με τα τμήματα

Το τμήμα 1 διαιρείται σε δύο ομάδες λόγω του διαφορετικού τρόπου τιμολόγησης κατά την εκτέλεση της σύμβασης.

Τμήμα αριθ: 2 Ονομασία: Προμήθεια τροφίμων, ειδών παντοπωλείου 2015-2016 Παιδικών Σταθμών, Κέντρα Κοινωνικής Πρόνοιας και Φροντίδας και Προσχολικής Αγωγής Δήμου Θέρμης (ΚΕΚΟΠΡΟ)
1)Σύντομη περιγραφή

Αφορά την προμήθεια ελαιόλαδου για τους Παιδικούς Σταθμούς του ΚΕΚΟΠΡΟ (ομάδα Β).

2)Κοινό λεξιλόγιο για τις δημόσιες συμβάσεις (CPV)

15411110

3)Ποσότητα ή έκταση

3 000 λίτρα ελαιόλαδου.
Η εκτιμώμενη αξία εκτός ΦΠΑ: 10 596,40 EUR

4)Ένδειξη σχετικά με διαφορετική ημερομηνία για τη διάρκεια της σύμβασης ή την έναρξη/ολοκλήρωση

Έναρξη 6.7.2015. Ολοκλήρωση 5.7.2016

5)Συμπληρωματικές πληροφορίες σχετικά με τα τμήματα

Το τμήμα 1 διαιρείται σε δύο ομάδες λόγω του διαφορετικού τρόπου τιμολόγησης κατά την εκτέλεση της σύμβασης.

Τμήμα αριθ: 3 Ονομασία: Προμήθεια τροφίμων στα είδη παντοπωλείου κοινωνικού πρατηρίου 2015-2016 του Δήμου Θέρμης
1)Σύντομη περιγραφή

Αφορά την προμήθεια ειδών παντοπωλείου εκτός ελαιόλαδου του κοινωνικού πρατηρίου 2015-2016 του Δήμου Θέρμης (ομάδα Α).

2)Κοινό λεξιλόγιο για τις δημόσιες συμβάσεις (CPV)

15100000, 15300000, 15400000, 15500000, 15800000

3)Ποσότητα ή έκταση

Αφορά την προμήθεια 57 936 κιλών.
Η εκτιμώμενη αξία εκτός ΦΠΑ: 101 040 EUR

4)Ένδειξη σχετικά με διαφορετική ημερομηνία για τη διάρκεια της σύμβασης ή την έναρξη/ολοκλήρωση

Έναρξη 6.7.2015. Ολοκλήρωση 5.7.2016

5)Συμπληρωματικές πληροφορίες σχετικά με τα τμήματα

Το τμήμα 2 διαιρείται σε δύο ομάδες λόγω του διαφορετικού τρόπου τιμολόγησης κατά την εκτέλεση της σύμβασης.

Τμήμα αριθ: 4 Ονομασία: Προμήθεια τροφίμων στα είδη παντοπωλείου Κοινωνικού Πρατηρίου 2015-2016 του Δήμου Θέρμης
1)Σύντομη περιγραφή

Προμήθεια ελαιόλαδου για το κοινωνικό πρατήριο του Δήμου Θέρμης 2015-2016 (ομάδα Β).

2)Κοινό λεξιλόγιο για τις δημόσιες συμβάσεις (CPV)

15411110

3)Ποσότητα ή έκταση

9 600 λίτρα.
Η εκτιμώμενη αξία εκτός ΦΠΑ: 35 520 EUR

4)Ένδειξη σχετικά με διαφορετική ημερομηνία για τη διάρκεια της σύμβασης ή την έναρξη/ολοκλήρωση

Έναρξη 6.7.2015. Ολοκλήρωση 5.7.2016

5)Συμπληρωματικές πληροφορίες σχετικά με τα τμήματα

Το τμήμα 2 διαιρείται σε δύο ομάδες λόγω του διαφορετικού τρόπου τιμολόγησης κατά την εκτέλεση της σύμβασης.

Τμήμα αριθ: 5 Ονομασία: Προμήθεια ειδών αρτοζαχαροπλαστείου 2015-2016 Κέντρων Κοινωνικής Πρόνοιας και Φροντίδας και Προσχολικής Αγωγής Δήμου Θέρμης (ΚΕΚΟΠΡΟ)
1)Σύντομη περιγραφή

Αφορά την προμήθεια ψωμιού και κουλουριών για τους Παιδικούς Σταθμούς του ΚΕΚΟΠΡΟ.

2)Κοινό λεξιλόγιο για τις δημόσιες συμβάσεις (CPV)

15810000

3)Ποσότητα ή έκταση

Αφορά την προμήθεια 5 313 κιλών.
Η εκτιμώμενη αξία εκτός ΦΠΑ: 15 034,50 EUR

4)Ένδειξη σχετικά με διαφορετική ημερομηνία για τη διάρκεια της σύμβασης ή την έναρξη/ολοκλήρωση

Έναρξη 6.7.2015. Ολοκλήρωση 5.7.2016

5)Συμπληρωματικές πληροφορίες σχετικά με τα τμήματα

Τμήμα αριθ: 6 Ονομασία: Προμήθεια ειδών κρεοπωλείου 2015-2016 Κέντρων Κοινωνικής Πρόνοιας και Φροντίδας και Προσχολικής Αγωγής Δήμου Θέρμης (ΚΕΚΟΠΡΟ)
1)Σύντομη περιγραφή

Αφορά την προμήθεια ολόκληρου κοτόπουλου και μοσχαριού τεμαχισμένου χωρίς οστά για το ΚΕΚΟΠΡΟ.

2)Κοινό λεξιλόγιο για τις δημόσιες συμβάσεις (CPV)

15111200, 15112130

3)Ποσότητα ή έκταση

Αφορά την προμήθεια 3 000 κιλών κοτόπουλου και 4 200 κιλών μοσχαριού.
Η εκτιμώμενη αξία εκτός ΦΠΑ: 39 780 EUR

4)Ένδειξη σχετικά με διαφορετική ημερομηνία για τη διάρκεια της σύμβασης ή την έναρξη/ολοκλήρωση

Έναρξη 6.7.2015. Ολοκλήρωση 5.7.2016

5)Συμπληρωματικές πληροφορίες σχετικά με τα τμήματα

Τμήμα αριθ: 7 Ονομασία: Προμήθεια τροφίμων στα είδη οπωροπωλείου 2015-2016, Κέντρα Κοινωνικής Πρόνοιας και Φροντίδας και Προσχολικής Αγωγής Δήμου Θέρμης (ΚΕΚΟΠΡΟ)
1)Σύντομη περιγραφή

Αφορά την προμήθεια φρούτων, λαχανικών και λοιπών ειδών οπωροπωλείου για τους Παιδικούς Σταθμούς του ΚΕΚΟΠΡΟ.

2)Κοινό λεξιλόγιο για τις δημόσιες συμβάσεις (CPV)

15300000

3)Ποσότητα ή έκταση

Αφορά την προμήθεια 23 910 κιλών και 1 870 τεμάχιων.
Η εκτιμώμενη αξία εκτός ΦΠΑ: 17 697,50 EUR

4)Ένδειξη σχετικά με διαφορετική ημερομηνία για τη διάρκεια της σύμβασης ή την έναρξη/ολοκλήρωση

Έναρξη 6.7.2015. Ολοκλήρωση 5.7.2016

5)Συμπληρωματικές πληροφορίες σχετικά με τα τμήματα

Τμήμα αριθ: 8 Ονομασία: Προμήθεια γάλακτος προσωπικού 2015-2016, Δήμου Θέρμης
1)Σύντομη περιγραφή

Αφορά την προμήθεια γάλακτος για το δικαιούμενο προσωπικό του Δήμου Θέρμης.

2)Κοινό λεξιλόγιο για τις δημόσιες συμβάσεις (CPV)

15511100

3)Ποσότητα ή έκταση

Αφορά 34 270 λίτρων φρέσκου παστεριωμένου γάλακτος.
Η εκτιμώμενη αξία εκτός ΦΠΑ: 32 556,50 EUR

4)Ένδειξη σχετικά με διαφορετική ημερομηνία για τη διάρκεια της σύμβασης ή την έναρξη/ολοκλήρωση

Έναρξη 6.7.2015. Ολοκλήρωση 5.7.2016

5)Συμπληρωματικές πληροφορίες σχετικά με τα τμήματα

Τμήμα αριθ: 9 Ονομασία: Προμήθεια γάλακτος προσωπικού 2015-2016, Κέντρα Κοινωνικής Πρόνοιας και Φροντίδας και Προσχολικής Αγωγής Δήμου Θέρμης (ΚΕΚΟΠΡΟ)
1)Σύντομη περιγραφή

Αφορά την προμήθεια φρέσκου παστεριωμένου γάλακτος για το δικαιούμενο προσωπικό του ΚΕΚΟΠΡΟ.

2)Κοινό λεξιλόγιο για τις δημόσιες συμβάσεις (CPV)

15511100

3)Ποσότητα ή έκταση

6 870 λίτρα φρέσκου παστεριωμένου γάλακτος.
Η εκτιμώμενη αξία εκτός ΦΠΑ: 6 526,50 EUR

4)Ένδειξη σχετικά με διαφορετική ημερομηνία για τη διάρκεια της σύμβασης ή την έναρξη/ολοκλήρωση

Έναρξη 6.7.2015. Ολοκλήρωση 5.7.2016

5)Συμπληρωματικές πληροφορίες σχετικά με τα τμήματα

Τμήμα III: Νομικές, οικονομικές, χρηματοοικονομικές και τεχνικές πληροφορίες

III.1)Όροι που αφορούν τη σύμβαση

III.1.1)Απαιτούμενες εγγυήσεις:

Ως εγγύηση συμμετοχής στο διαγωνισμό ορίζεται
1) Για το τμήμα 1 ομάδα Α του προϋπολογισμού της μελέτης (είδη παντοπωλείου για τους παιδικούς σταθμούς ) το ποσό των 759,12 EUR (37 956,18 EUR *2 %).
2) Για το τμήμα 1 ομάδα Β του προϋπολογισμού της μελέτης (είδη παντοπωλείου για τους παιδικούς σταθμούς ) το ποσό των 211,93 EUR (10 596,40 EUR *2 %)
3) Για το τμήμα 2 ομάδα Α του προϋπολογισμού της μελέτης (είδη παντοπωλείου κοινωνικού πρατηρίου δήμου Θέρμης ) το ποσό των 2.020,80 EUR (101 040 EUR *2 %)
4) Για το τμήμα 2 ομάδα Β του προϋπολογισμού της μελέτης (είδη παντοπωλείου κοινωνικού πρατηρίου δήμου Θέρμης ) το ποσό των 710,40 EUR (35 520 EUR *2 %)
5) Για το τμήμα 3 του προϋπολογισμού της μελέτης (προμήθεια ειδών αρτοζαχαροπλαστείου για τους παιδικούς σταθμούς ΚΕΚΟΠΡΟ) το ποσό των 300,69 EUR (15 034,50 EUR *2 %)
6) Για το τμήμα 4 του προϋπολογισμού της μελέτης (προμήθεια ειδών κρεοπωλείου για τους παιδικούς σταθμούς ΚΕΚΟΠΡΟ) το ποσό των 795,60 EUR (39 780 EUR *2 %)
7) Για το τμήμα 5 του προϋπολογισμού της μελέτης (προμήθεια ειδών οπωροπωλείου για τους παιδικούς σταθμούς ΚΕΚΟΠΡΟ) το ποσό των 353,95 EUR (17.697,50 EUR*2 %)
8) Για το τμήμα 6 του προϋπολογισμού της μελέτης (προμήθεια γάλακτος προσωπικού του δήμου Θέρμης) το ποσό των 651,13 EUR (32.556,50 EUR *2 %)
9) Για το τμήμα 7 του προϋπολογισμού της μελέτης (προμήθεια γάλακτος προσωπικού του ΚΕΚΟΠΡΟ) το ποσό των 130,53 EUR (6.526,50 EUR *2 %)
Σε περίπτωση συμμετοχής σε περισσότερες της μίας ομάδας μπορεί να κατατίθεται μία εγγυητική που θα ισούται με το ποσό που απαιτείται για τις επί μέρους ομάδες. Η εγγύηση αυτή εκδίδεται υπέρ του συμμετέχοντος για ποσό που αντιστοιχεί σε ποσοστό 2 % επί της συνολικής προϋπολογισθείσας δαπάνης προ ΦΠΑ για την οποία κατατίθεται προσφορά.

III.1.2)Βασικοί όροι χρηματοδότησης και πληρωμής ή/και αναφορά στις σχετικές διατάξεις που τις διέπουν:

Η πληρωμή της αξίας των υλικών της παρούσης θα γίνεται μετά την προσωρινή παραλαβή και τη σύνταξη του σχετικού πρωτοκόλλου κάθε τμηματικής παράδοσης και κατόπιν προσκόμισης του σχετικού παραστατικού δαπάνης (τιμολογίου ή τιμολογίου-δελτίου αποστολής) και των αποδεικτικών εξοφλήσεως όλων των κρατήσεων και υποχρεώσεων του προμηθευτή όπως αυτές περιγράφονται στο άρθρο 15 της διακήρυξης. Η εξόφληση της δαπάνης θα γίνεται εντός 30 ημερών από την ημερομηνία λήψης (ημέρα παραλαβής από το λογιστήριο ή ημερομηνία πρωτοκόλλησης) του σχετικού παραστατικού και εφόσον πληρούνται οι συνθήκες του προηγουμένου εδαφίου.

III.1.3)Νομική μορφή που πρέπει να έχει ο όμιλος οικονομικών φορέων στον οποίο θα ανατεθεί η σύμβαση:

Οποιαδήποτε.

III.1.4)Άλλοι ειδικοί όροι

Η εκτέλεση της σύμβασης υπόκειται σε ειδικούς όρους: ναι
Περιγραφή των ειδικών όρων: Η παράδοση για τα ζητούμενα είδη του ΚΕΚΟΠΡΟ θα γίνεται τμηματικά ανάλογα με τις ανάγκες του νομικού προσώπου με ημερομηνία έναρξης την 06/07/2015 και λήξης την 5.7.2016.
Η παράδοση για τα ζητούμενα είδη από το Δήμο θα γίνεται τμηματικά ανάλογα με τις ανάγκες του Δήμου με ημερομηνία έναρξης την 06/07/2015 και λήξης την 5.7.2016.
Η μεταφορά των υλικών θα γίνεται με μεταφορικά μέσα του αναδόχου σε χώρους που θα υποδειχθούν από Δήμο Θέρμης και τον φορέα του (ΚΕΚΟΠΡΟ).
Η μεταφορά που αφορά το γάλα του προσωπικού και τα είδη αρτοζαχαροπλαστείου θα γίνεται κάθε εργάσιμη ημέρα εκτός και αν συμφωνηθεί διαφορετικά από τα εμπλεκόμενα μέρη κατά την εκτέλεση της προμήθειας.
Ο ανάδοχος για τα υπόλοιπα υλικά οφείλει χωρίς καθυστέρηση από τη στιγμή που λαμβάνει την εντολή προμήθειας σε χρονικό διάστημα δύο (2) εργάσιμων ημερών, να εφοδιάσει την υπηρεσία με την παραγγελθείσα ποσότητα των τροφίμων.
Ο Δήμος και ο φορέας του θα ειδοποιούν τον ανάδοχο της προμήθειας «Γάλακτος για το προσωπικό» για τυχόν διαφοροποιήσεις ως προς τον αριθμό των προς παράδοση φιαλών, ανάλογα με το απασχολούμενο προσωπικό. Ο ανάδοχος της προμήθειας έχει την υποχρέωση να διαθέσει ψυκτικούς θαλάμους συντήρησης των φιαλών γάλακτος που θα εγκατασταθούν σε τέσσερα (4) τουλάχιστον σημεία για τις ανάγκες του Δήμου που θα είναι και αντίστοιχα σημεία παράδοσης των φιαλών, τα οποία θα υποδειχθούν από την υπηρεσία και θα βρίσκονται εντός των διοικητικών ορίων του Δήμου. Ο ανάδοχος έχει υποχρέωση να διαθέσει ψυκτικούς θαλάμους συντήρησης των φιαλών γάλακτος που θα εγκατασταθούν σε δύο (2) τουλάχιστον σημεία για τις ανάγκες του ΚΕΚΟΠΡΟ που θα είναι και αντίστοιχα σημεία παράδοσης των φιαλών, τα οποία θα υποδειχθούν από αυτό και θα βρίσκονται εντός των διοικητικών ορίων του Δήμου.
Την ευθύνη μεταφοράς, εγκατάστασης και συντήρησης των παραπάνω ψυκτικών θαλάμων έχει ο ανάδοχος καθώς και την υποχρέωση αντικατάστασής τους σε περίπτωση βλάβης ή μη σωστής λειτουργίας εντός μίας ημέρας από τότε που θα έρθει σε γνώση αυτού με κάθε πρόσφορο τρόπο. Σε περίπτωση εκπρόθεσμης παράδοσης θα εφαρμοστούν οι διατάξεις του άρθρου 33 της 11389/93 ΥΑ (ΕΚΠΟΤΑ).

III.2)Προϋποθέσεις συμμετοχής

III.2.1)Προσωπική κατάσταση των οικονομικών φορέων, συμπεριλαμβανομένων των απαιτήσεων για την εγγραφή σε επαγγελματικό ή εμπορικό μητρώο

III.2.2)Οικονομική και χρηματοοικονομική ικανότητα

III.2.3)Τεχνική ικανότητα

Ελάχιστο(α) επίπεδο(α) ενδεχομένως απαιτούμενων προσόντων:
Πιστοποιητικό ή πιστοποιητικά διασφάλισης ποιότητας σε ισχύ, της επιχείρησης που κατασκευάζει τα αγαθά .Το πιστοποιητικό ή πιστοποιητικά πρέπει να καλύπτει το σύνολο των προσφερόμενων αγαθών.

III.2.4)Πληροφορίες για παραχωρούμενες κατ’ αποκλειστικότητα συμβάσεις

III.3)Όροι που αφορούν ειδικά τις συμβάσεις υπηρεσιών

III.3.1)Πληροφορίες σχετικά με συγκεκριμένη επαγγελματική κατηγορία

III.3.2)Προσωπικό το οποίο ευθύνεται για την εκτέλεση των υπηρεσιών

Τμήμα IV: Διαδικασία

IV.1)Είδος διαδικασίας

IV.1.1)Είδος διαδικασίας

Ανοικτός

IV.1.2)Περιορισμοί ως προς τον αριθμό των φορέων που θα προσκληθούν να υποβάλουν προσφορά ή να συμμετάσχουν

IV.1.3)Μείωση του αριθμού των φορέων κατά τη διάρκεια της διαπραγμάτευσης ή του διαλόγου

IV.2)Κριτήρια ανάθεσης

IV.2.1)Κριτήρια ανάθεσης

Χαμηλότερη τιμή

IV.2.2)Πληροφορίες σχετικά με τον ηλεκτρονικό πλειστηριασμό

Χρήση ηλεκτρονικού πλειστηριασμού: όχι

IV.3)Διοικητικές πληροφορίες

IV.3.1)Αριθμός αναφοράς που χρησιμοποιεί για το φάκελο η αναθέτουσα αρχή:

4386/05-02-2015

IV.3.2)Προηγούμενες προκηρύξεις σχετικά με την ίδια σύμβαση

όχι

IV.3.3)Όροι για τη λήψη τεχνικών προδιαγραφών και συμπληρωματικών εγγράφων ή περιγραφικού εγγράφου

Έγγραφα που χορηγούνται αντί αντιτίμου: όχι

IV.3.4)Προθεσμία παραλαβής των προσφορών ή των αιτήσεων συμμετοχής

19.3.2015 - 17:00

IV.3.5)Ημερομηνία αποστολής των προσκλήσεων υποβολής προσφορών ή συμμετοχής σε επιλεγμένους υποψηφίους

IV.3.6)Γλώσσα(-ες) στην (στις) οποία(-ες) μπορούν να συνταχθούν οι μελέτες ή οι αιτήσεις συμμετοχής

ελληνικά.

IV.3.7)Ελάχιστη απαιτούμενη χρονική διάρκεια ισχύος της προσφοράς

Διάρκεια σε μήνες: 3 (από την αναφερόμενη ημερομηνία παραλαβής των προσφορών)

IV.3.8)Όροι για το άνοιγμα των προσφορών
Ημερομηνία: 26.3.2015

Τόπος:

H αποσφράγιση γίνεται ηλεκτρονικά από την πιστοποιημένη στο ΕΣΗΔΗΣ επιτροπή.

Άτομα που επιτρέπεται να παρευρίσκονται κατά το άνοιγμα των προσφορών: όχι

Τμήμα VI: Πρόσθετες πληροφορίες

VI.1)Πληροφορίες σχετικά με επαναλαμβανόμενες συμβάσεις

Πρόκειται για επαναλαμβανομένη δημόσια σύμβαση: όχι

VI.2)Πληροφορίες σχετικά με τα Ταμεία της Ευρωπαϊκής Ένωσης

Σύμβαση σχετιζόμενη με έργο ή/και πρόγραμμα χρηματοδοτούμενο από τα ταμεία της Ευρωπαϊκής Ένωσης: όχι

VI.3)Συμπληρωματικές πληροφορίες

VI.4)Διαδικασίες προσφυγής

VI.4.1)Φορέας αρμόδιος για τις διαδικασίες προσφυγής

Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας Θράκης
Kαθηγητή Ρωσσίδη 11
546 55 Θεσσαλονίκη
ΕΛΛΆΔΑ
Τηλέφωνο: +30 2313309449
Διεύθυνση στο Διαδίκτυο: http://damt.gov.gr
Φαξ: +30 2310422590

VI.4.2)Υποβολή προσφυγών

Ακριβείς πληροφορίες σχετικά με την προθεσμία (τις προθεσμίες) για την υποβολή προσφυγών: Εντός δεκαπέντε (15) ημερών απο την ηλεκτρονική κοινοποίηση των αποφάσεων της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου Θέρμης.

VI.4.3)Υπηρεσία από την οποία παρέχονται πληροφορίες για την υποβολή προσφυγών

Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας Θράκης
Kαθηγητή Ρωσσίδη 11
546 55 Θεσσαλονίκη
ΕΛΛΆΔΑ
Τηλέφωνο: +30 2313309449
Διεύθυνση στο Διαδίκτυο: http://damt.gov.gr
Φαξ: +30 2310422590

VI.5)Ημερομηνία αποστολής της παρούσας γνωστοποίησης:

6.2.2015

Newsletter

Εγγραφείτε στην υπηρεσία newsletter της Northgroup Consultants, για να μαθαίνεται πρώτοι όλα τα νέα για τα επιδοτούμενα προγράμματα...

Επικοινωνηστε

Για οποιαδήποτε απορία ή πληροφορία μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

  • Θεσσαλονίκη: 2310 238 150
  • Ιωάννινα: 2651 60 70 78

Κοινωνικη δικτυωση

Ακολουθήστε μας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.